fallback

Twitter си постави за цел 1 млрд. потребители и изместване на Facebook

Компанията иска и да започне по-активна конкуренция с Facebook за привличане на бюджетите на рекламодателите

18:36 | 12.10.10 г. 1
Автор - снимка
Създател

Съоснователят на социалната мрежа Twitter Евън Уилямс обяви, че целта пред компанията е създаване на потребителска база от 1 млрд. души, което означава, че третата по големина към момента социална мрежа в света ще оспори доминацията на Facebook, съобщава Bloomberg.

„Twitter ще се разрастне до 1 млрд. потребители”, категоричен е Уилямс, но не посочва времеви период, в който очаква да се случи това.

По-големият проблем пред социалната мрежа е това, че за момента позициите пред рекламодателите не са достатъчно силни в сравнение с това, което показва Facebook. Именно към засилване на конкурентната война за привличане на приходи от реклама трябва да бъдат насочени силията на компанията, смятат анализатори.

„Twitter започва проучването на различни начини, по които да се монетаризира популярността на социалната мрежа”, смята Елинор Люнг, анализатор в CLSA в Хонконг.

„Същото се случва и с YouTube. Те имат много голям трафик и са използвани от много хора, но е трудно да се спечели от това заради липсата на информация кой точно гледа съдържанието”, посочва тя.

Социалната мрежа Twitter е създадена през 2006 година и към момента има над 165 млн. регистрирани потребители. Това я нарежда на трето място по полуярност след Facebook и Windows Live Profile.

Всеки ден в рамките на Twitter се изпращат по около 100 млн. съобщения.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:27 | 13.09.22 г.
fallback