fallback

Представят на конференция добрите практики за повишаване на лоялността на клиентите

16:51 | 21.09.10 г.
Автор - снимка
Създател

Водещи експерти ще представят добрите практики за повишаване лоялността на клиентите по време на втората международна конференция за CRM/BI – „На Фокус: Клиентът”.

Събитието ще се проведе на 19 октомври в столичния хотел Кемпински Зографски, като се организира от списание Enterprise.

Второто издание на конференцията продължава тенденцията от 2009 г. да представя най-добрите бизнес практики в областта. Фокусът на тазгодишната конференция е 100% ориентиран към по-доброто обслужване на клиента и анализа на неговото поведение.

„В динамичната икономическа ситуацията от изключително значение е да бъде направен анализ на нуждите и потребностите на клиентите и как те да бъдат превърнати в лоялни потребители“, казват организаторите.

Според данни на Gartner системите за управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM) и стратегическото планиране продължават да бъдат на челно място за 2010 година в приоритетите на IT директорите на големите компании в световен мащаб.

По време на конференцията българските компании ще имат възможност да се запознаят с най-добрите решения и практически опит в областта.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 08:54 | 13.09.22 г.
fallback