fallback

Coca-Cola остава най-скъпата марка в света

Toyota излиза от челната десетка, а Google се качва до четвърто място

11:12 | 16.09.10 г. 1
Автор - снимка
Създател

Coca-Cola и тази година остава начело на най-скъпите марки в света, показва класацията Best Global Brands 2010, изготвена от Interbrand.

Брандът на американския производител на безалкохолни напитки е оценен на 70,45 млрд. долара и се покачва с 2% спрямо 2009 г.

Останалите две марки в Топ 3 също са без промяна – на второ място е IBM с оценка от 64,7 млрд. долара, а на трето – Microsoft, чиято марка „струва“ близо 60,9 млрд. долара.

Сред по-сериозните размествания в подреждането е това на японската Toyota, чиито проблеми със сигурността са понижили стойността на марката с 16% за година до 26,19 млрд. долара по оценки на Interbrand. Вследствие компанията излиза от челната десетка и се позиционира на 11-то място.

Стойността на марката Google пък е скочила с 36 на сто до 43,56 млрд. долара и брандът се качва на четвърта позиция в сравнения със седмото място преди година.

Първите десет в света: 

Място 2010 Място 2009 Марка Стойност(млрд.$) Промяна в стойността за година
1 1 Coca-Cola 70,45 2,00%
2 2 IBM 64,73 7,00%
3 3 Microsoft 60,9 7,00%
4 7 Google 43,56 36,00%
5 4 GE 42,81 -10,00%
6 6 McDonald’s 33,58 4,00%
7 9 Intel 32,02 4,00%
8 5 Nokia 29,5 -15,00%
9 10 Disney 28,73 1,00%
10 11 HP 26,87 12,00%
 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 12:58 | 11.09.22 г.
fallback