Playboy, издателската компания известна преди всичко с превърналото се в икона едноименно списание за мъже възнамерява да пусне интернет игра до края на годината, като за целта си партнира с германска компания, съобщава CNBC.
Playboy отказва да уточни на колко точно възлиза инвестицията, но подчертава че сумата е значителна.
Poisonville ще бъде игра за интернет браузър от типа „massively multiplayer online“ (MMO) и ще бъде безплатна.
Компанията работи също върху още няколко заглавия, казва Пол Ли, изпълнителен директор за интернет проектите на Playboy. Игрите ще са насочени към основната целева група на Playboy, мъже на възраст между 18 и 35 години. „Тези игри обаче няма да са със сексуален фокус, въпреки че няма и да имат нищо общо с FarmVille на Facebook”, посочва Ли.
Една от основните ни цели е да превърнем Playboy Digital в място посещавано от възможно най-широк кръг хора, допълва той.
Докато компютърните игри и Playboy на пръв поглед изглеждат странна комбинация, от демографска гледна точка те имат много общо, пише CNBC. Според проучване на Entertainment Software Association, средната възраст на геймърите в наши дни е около 34 години, докато средната възраст на читателите на Playboy Magazine е 34,9 години.