fallback

Глобалните социални мрежи - по-лош начин за достигане на локална аудитория

Достигането на местните потребители се оказва по-лесно чрез традиционните маркетингови похвати, отколкото с мрежи като Facebook

07:50 | 19.08.10 г.
Автор - снимка
Създател

Въпреки огромното покритие на аудиторията в интернет, което имат социални мрежи като Facebook, маркетолозите продължават да залагат на сайтове с локално съдържание при опитите си да достигнат аудиторията в дадена страна.

Такава е практиката в 69% от рекламните кампании, става ясно от изследване на Harris Interactive за настроенията сред рекламните агенции и маркетолозите, цитирано от BizReport.

Едва една трета от големите компании с приходи над 100 млн. долара използват Facebook, за да достигнат до клиенти. Като причина за ниския интерес се посочват трудностите при управлението на информацията, измерването на ефективността, както и намирането на релевантно локално съдържание, където да се излъчва рекламата.

След сайтовете с локално съдържание най-често използваният начин за достигане на аудиторията в даден географски регион е печатната реклама, която се прилага в 62% от случаите. В 59% от кампаниите се организира събитие, а в 46% - представяне на продукта.

В изследването са участвали 105 мениджъри на глобални марки. Отговорите надхвърлят 100%, тъй като запитаните са давали по повече от един вариант.

Едва 45% от тях използват фен страници в социалните мрежи, а под 30% ползват услугите на платени социални мрежи. 17% посочват, че използват текстови съобщения, става ясно от проучването.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 23:00 | 28.08.22 г.
fallback