fallback

МИЕТ дава 225 хил. лв. за мерене на ефективност на туристическия маркетинг

Дали туристическият маркетинг е ефективен спечелилият кандидат ще следи до 30 юни 2011 г.

12:39 | 05.08.10 г.
Автор - снимка
Създател

Общо 225 хил. лв. (без ДДС) се подготвя да плати Министерство на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ) за измерване на ефективността от провеждания маркетинг в областта на туризма. Това става ясно от обявление в сайта на Агенцията за обществени поръчки, с което министерството търси изпълнител на задачата.

Парите по поръчката са осигурени от оперативна програма „Регионално развитие“.

Дали туристическият маркетинг е ефективен спечелилият кандидат ще следи до 30 юни 2011 г. Заявки за участие в конкурса се подават до 3 септември 2010 г., става ясно още от обявлението.

От сайта на МИЕТ става ясно, че от началото на 2008 г. до септември 2011 г. се предвижда държавата да даде над 4,3 млн. лв. за дейности, свързани с маркетинг и реклама на туристическия продукт у нас.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 22:23 | 07.09.22 г.
fallback