fallback

Спряха реклама на бургер на Острова, размерът му не отговарял на реалния

Според жалба на граждани в действителност бургерът е по-малък от представения в рекламата

16:41 | 22.07.10 г.
Автор - снимка
Създател

Комитетът по рекламните стандарти на Великобритания (ASA) свали от екран започнала рекламна кампания на веригата ресторанти за бързо хранене Burger King заради това, че при рекламния клип явно е преувеличен размерът на нов вид бургер. Това се казва в съобщение на самия регулатор, цитирано от Lenta.ru.

Комитетът е решил на практика да провери сандвичите, след като е получена жалба от граждани, заявяващи, че продадените им бургери на ресторантската верига са значително по-малки от показаните в рекламата.

За да оценят обективно продукцията на Burger King, представители на комитета са купили три бургера от рекламираните и са стигнали до извода, че тяхната дебелина, включително и гарнитурите като салати и други, действително не съответстват на рекламата.

Затова от ASA са забранили излъчването на посочения рекламен клип.

Американската компания Burger King е основана през 1954 г. Днес тя разполага с над 12 хил. ресторанти за бързо хранене в 73 страни по света.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:51 | 08.09.22 г.
fallback