fallback

Почти всички големи компании са в Twitter, малко обаче са активните

Влиянието, което сайтът има за увеличаване на доверието към компанията, е различно по света

08:33 | 05.07.10 г.
Автор - снимка
Създател

Близо три четвърти от компаниите, които попадат в класацията Fortune 500, както и редица други медийни и рекламни групи по света имат свой профил в Twitter към декември 2009 г., показват данни на маркетинговата агенция Datran Media.

Този дял се очаква да нараства и занапред, като маркетолозите се надяват, че присъствието им в сайта за микроблогове може да ги приближи до потребителите и да им помогне в комуникацията, изграждаща доверие и обвързаност с марката.

Влиянието, което сайтът има за увеличаване на доверието към компанията, е различно по света, казват от маркетинговата и PR група Fleishman-Hillard. Докато интернет потребителите в Китай се чувстват значително по-обвързани с компании, които поддържат микроблог, то тези в Северна Америка и Обединеното кралство остават по-равнодушни, показват данните, цитирани от eMarketer.

46% от запитани китайски потребители са казали, че вярват много повече на дадена организация, след като са започнали да следят нейни постинги в Twitter, като по този показател следващи в класацията са японците (33%) и французите (25%). Във Великобритания обаче Twitter активността на компаниите е довела до повишено одобрение сред едва 3 на сто от хората. Също 3 на сто е делът в Канада, а в Щатите той възлиза на 6 на сто.

Сред проблемите за Twitter-стратегиите на групите се нарежда фактът, че всъщност много малко от тях имат реално добре разработени такива стратегии. По тази причина и капацитетът на сайта за микроблогове не се използва пълноценно. Друг основен фактор е редовното присъствие на потребителите в сайта.

По данни на Edison Research докато 87% от американските потребители са чували за Twitter, то едва 7% го използват. Ето защо корпоративното присъствие в микроблогинга може да означава много малко за тези потребители, които не са част от манията по постингите от 140 знака.

Значително по-сплотени са в отговорите си потребителите по света, когато става дума за наблюдение на потребителските постинги в Twitter от страна на компаниите. В по-голямата си част запитаните се обединяват около мнението, че е добре представителите на бизнеса да следят какво се пише за тях и критиките и препоръките от техните клиенти да се взимат под внимание.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 05:13 | 30.08.22 г.
fallback