fallback

Калифорния може да пусне цифрови регистрационни табели с реклами

По този начин закъсалият финансово щат очаква да си набави допълнителни приходи

10:48 | 22.06.10 г.
Автор - снимка
Създател

Местните власти в Калифорния обмислят въвеждането на цифрови регистрационни табели на превозните средства, на които да могат да се излъчват реклами и обяви. По този начин закъсалият финансово щат очаква да си набави допълнителни приходи, предаде BBC.

Шофьорите ще могат да си избират какви обяви да се показват на техните регистрационни номера и ще получават заплащане и награди от съответните рекламодатели, които са платили за рекламата на щата.

Властите в Калифорния обмислят закон, който да даде възможност да се направи проучване на идеята за въвеждане на електронните регистрационни табели.

Базираната в Сан Франциско технологична компания Smart Plate вече е започнала работа над такива табели, които ще редуват по няколко обяви, докато автомобилът е неподвижен в задръстване или пред светофар. Smart Plate притежава патента за технологията, но предстои да представи демонстрационен модел.

Авторът на законопроекта Кърън Прайс смята, че това е начин за генериране на допълнителни приходи, от които щатът спешно се нуждае. Той предвижда до 2013 г. да се проучат възможностите на идеята да генерира рекламни постъпления, както и влиянието, което електронните регистрационни табели и реклами ще имат върху сигурността на трафика.

Те ще могат да се контролират изцяло от водача на превозното средство и рекламните съобщения ще се активират само тогава, когато автомобилът е спрял за 4 секунди или повече.

Законите в много от щатите в САЩ позволяват на водачите на автомобили да изписват на своите табели не само регистрационния номер на превозното средство, но и допълнителни религиозни или политически послания.

Бюджетният недостиг на Калифорния в момента възлиза на 19 млрд. долара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:54 | 12.09.22 г.
fallback