fallback

Интернет се готви да измести по приходи вестниците в САЩ

Съвсем скоро приходите от онлайн реклама ще бъдат изпреварвани само от приходите на телевизиите, смятат анализатори

09:08 | 16.06.10 г.
Автор - снимка
Създател

Интернет отново показва мускули, се казва в анализ на Wall Street Journal за рекламния пазар в САЩ. Причината е, че съвсем скоро се очаква онлайн секторът да измести вестниците по приходи, се казва в материала. Ако това стане, то приходите от онлайн реклама ще изостават единствено от тези на телевизиите.

Очакванията на PriceWaterhouseCoopers са, че до 2014 година в САЩ приходите от онлайн реклама, без да се брои мобилната реклама, ще нараснат до 34,4 млрд. долара. Това е значителен ръст спрямо постигнатите миналата година 24,2 млрд. долара.

В анализа се казва, че отдавна вече не е новина това, че интернет е двигателят на ръста на приходите в медийния сектор. Очаквания като тези на PriceWaterhouseCoopers обаче нанасят поредния удар върху традиционните печатни издания, които през последните години все повече се задъхват от спад в приходите.

Според анализатори, подобни прогнози могат да доведат до нов бум на инвестициите в интернет и дори до втори дотком бум. Новите тенденции, които могат да позволят на отделните компании да вземат част от приходите в сектора изискват таргетирана информация и задоволяване на лични потребности на отделните потребители.

Поради тази причина се появяват прогнози, че що се отнася до САЩ, може да се очаква интернет пазарът да заприлича на мрежата от кабелни телевизии – голям брой сайтове, които да са насочени към личните интереси на някаква група потребители.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 17:26 | 13.09.22 г.
fallback