fallback

Автомобилният и банковият сектор сред топ рекламодателите в интернет у нас

В списъка на най-големите рекламодатели попадат също мобилните оператори, марки от сектора на търговията с храни и напитки, продажби на компютърна техника и други

12:28 | 09.06.10 г.

Компании от автомобилния и банковия сектор, както и мобилните оператори, са сред най-големите рекламодатели в интернет през първото тримесечие на годината у нас, сочи проучване на Интерактив Асошиейшън България, публикувано в сайта на асоцията.

В списъка попадат също марки от сектора на търговията с храни и напитки, продажби на компютърна техника, сайтове за онлайн залози и други.

Ето и пълния списък* на топ онлайн брандове и рекламодатели у нас за първото тримесечие на 2010 г. по азбучен ред:

Bet 365 Betfair BMW Ceresit Coca Cola Easy Jet Enemona EurActiv Plc HP Mercedes Michelin Milka Mr.Bricolage Mtel Nestle Nivea Reader’s Digest Sony Ericsson Toshiba Total TV Toyota Unibet London Ltd. Vivacom VW Xerox

Аукро България ЕООД Балкан Стар ЕООД Банка ДСК БМВ България БТК АД Ин тайм ООД Консул ООД Космо България ЕАД ОББ ПИБ Порше България РайфайзенБанк АД Уникредит Булбанк Холдинг Пътища

*В списъка попадат както имена на отделни марки, така и имена на компании, защото по този начин е постъпила информацията от различните интернет издатели, уточниха от асоциацията.

Сдружението “Интерактив Асошиейшън България“ беше създадено през миналата година от водещи интернет медии и е отворено за членство на интернет медиите, технологичните компании, рекламните агенции и рекламодатели.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 19:06 | 03.09.22 г.
fallback