fallback

Българските пивовари сред отличниците по саморегулация в рекламите

Пивоварният сектор е поел ангажимента рекламите му да са оценявани от независими трети страни

17:04 | 03.06.10 г.
Автор - снимка
Създател

България, в лицето на Съюза на пивоварите и Националния съвет за саморегулация, е една от шестте страни в Европа, отличаващи се с най-значителен и динамичен напредък в социалната отговорност на бизнеса като рекламна индустрия.

Нашата страна е посочена като „специфичен пример за прогрес” заедно с Белгия, Дания, Швеция, Австрия, Кипър и Словакия, става ясно от доклад с резултатите от усилия на производителите на бира на Стария континент да осигурят отговорна реклама на своите марки чрез саморегулация.

От изнесените в доклада резултати е видно, че през последните три години от всичките 27 национални асоциации на производителите на бира в Европейския съюз 18 са подобрили правилата си за саморегулация, 7 са създали или усъвършенствали процедурите си за обработване на потребителските оплаквания, 21 са въвели ефективни системи за санкции.

Общо 24 са реализирали кампании за повишаване информираността на потребителите, а 19 имат действаща и ефективна система за пост-мониторинг на рекламите за бира.

„През 2007 г., „Пивоварите на Европа” поеха ангажимента пред Европейския форум за алкохола и здравето, управляван от Европейската комисия, да осигурят отговорна реклама чрез саморегулация. Представеният в Брюксел независим доклад илюстрира постигнатия в България значителния прогрес за затвърждаване и оптимизиране на саморегулаторните системи, посредством въвеждането на най-добри практики”, коментира Владимир Иванов, председател на Съюза на пивоварите.

Рекламната саморегулация е система, която се прилага от пивоварите за отговорни маркетингови послания и комуникация. Пивоварният сектор е поел ангажимента рекламите му да са оценявани от независими трети страни.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 04:17 | 13.09.22 г.
fallback