Шефовете в Adobe, компанията, която разработва софтуера Flash, могат да потриват доволно ръце, след като две от водещите телевизии в САЩ - NBC и TBS, декларираха, че тяхно съдържание няма да се предлага на iPad, най-новата високотехнологична играчка на Apple, пише MarketWatch.
Това е неочаквано приятна изненада за Adobe и Flash и лоша новина за Apple със своя iPad, който днес беше представен на международните пазари.
Apple има славата на компания, която не може да бъде спряна от нищо, независимо дали става въпрос за покоряването на Wall Street или за изумителната способност да кара клиентите си да приемат всяка нейна иновация по-скоро като културна икона, отколкото като обикновен продукт.
Решението на NBC и TBS е доста отрезвяващо за Apple и нейния изпълнителен директор Стив Джобс, който неотдавна отпразнува детронирането на Microsoft от позицията на най-скъпа технологична компания в света.