fallback

А1 е любимата марка на българските потребители в категория „Телекомуникации“ за шести пореден път

Това е шестото поредно отличие и общо единадесето за А1

15:05 | 27.06.24 г.
Автор - снимка
Създател

За шести пореден път А1 получи признание за най-предпочитаната марка сред българските потребители в категория „Телекомуникации“. Това стана ясно от резултатите в онлайн анкетата „Любимите марки“ за 2024 година, в която бяха регистрирани 1 542 678 гласа. В три отделни кръга, проведени през юни, класацията се определя от избора на потребителите. През тази година А1 привлече подкрепата на най-голям брой участници в гласуването и заслужено спечели своето единадесето отличие и шесто поредно първо място в класацията.

„Получаваме признание за най-предпочитаната марка в категория „Телекомуникации“ за шеста поредна година, но всеки път наградата ни изпълва с гордост и удовлетворение, защото това е награда от нашите потребители. Благодарни сме, че получаваме тяхното признание за  висококачествените услуги и иновативни решения, за които всеки от нашите талантливи служители има принос”, заяви Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации“, А1 България.

За 15-а поредна година класацията „Любимите марки” се провежда на базата на гласовете на потребителите, като за разлика от други подобни инициативи не разчита на жури при номинациите, а единствено на потребителските предпочитания и не включва специални пазарни критерии. По този начин „Любимите марки” представя не експертното, а потребителското мнение за марките.

А1 е любимата марка на българските потребители в категория „Телекомуникации“ за шести пореден път (Нина Неделчева-Георгиева, експерт „Външни комуникации“ в А1 България (вдясно)

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:09 | 27.06.24 г.
Още от Технологии виж още