fallback

Твърдите дискове няма да изчезнат

АСБИС България бе домакин на ежегодното събиране на ИКТ бизнеса

08:55 | 13.10.17 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

От 6-ти до 8-ми октомври в хотел Лъки Банско "АСБИС България" бе домакин на над 120 свои партньори от ИКТ бизнеса (Информационни и Комуникационни Технологии). Сред тях бяха и представители на големи технологични компании като DELL, Intel, Microsoft, HGST, WD, Seagate, AMD, Asrock, Kingston и Logitech.

В събитието взеха участие топ клиентите на АСБИС от различни сегменти на ИКТ бизнеса – системни интегратори, телекоми, големи търговски вериги, онлайн компании и риселъри.

Основен акцент в презентациите на вендорите бяха новите продукти и технологии, както и плановете им за следващата година.

Събитието откри Людмил Стойчев, управляващ партньор в „CBN Pannoff, Stoytcheff & Co“ - независима агенция за пазарни & бизнес проучвания и секторни анализи, специализирана в Информационните и комуникационни технологии. Според проучванията на CBN ИКТ индустрията към момента е:

- N1 по износ на услуги (оценка на CBN на база статистика от БНБ и шестото издание на „CBN2017 ICT markets in Bulgaria – Technology Industry Total Operating Revenue by sectors) - N2 от 16 по продадени услуги – след транспортната - N3 от 16 по обем на изплатените възнаграждения – след търговията и производството - N7 от 16 по оперативен приход, до 2 години влиза в Топ 5

Интерес предизвика презентацията на Габриел Гидеа от Kingston, който се спря на темата за новите изисквания за работа с лични данни, влизащи в сила през май 2018 г., и как Kingston може да помогне на партньорите с USB решенията си за криптиране.

INTEL представи по време на "АСБИС Академия" своето 8-мо поколение процесори, предлагащи повече ядра, повече кеш памет и още по-висока производителност. По-бързата Optane памет и новите сървърни платформи Purley бяха изложени за тестове.

За AMD 2017-та бе година на иновациите – Ryzen, Threadripper, Vega са трите фокус продукта, които с компанията не пропусна да привлече вниманието на гостите по време на презентацията си.

За сравнение - 35% от продаваните РС в Сърбия имат лицензен Windows, а в Гърция този показател е цели 70%.

Майкъл Куридакис и Ник Барбацис от DELL запознаха присъстващите с портфолиото на DELL за клиенти – от лаптопите за ежедневна работа до мощните геймърски компютри и работни станции за специализирани натоварвания. DELL е една от малкото компании с изключително богато портфолио и възможност да предложи цялостно решение за всеки тип бизнес.

Най-голямо присъствие имаха компаниите производители на устройства за съхранение на информация: WD, Seagate и HGST. И това не е случайно – "АСБИС България" стартира своя бизнес именно с дистрибуция на Seagate и в момента е е дистрибутор No 1 на пазара за твърди дискове и SSD устройства за крайни потребители и за бизнеса.

Ключовите думи и от трите вендора бяха: Твърдите дискове няма да изчезнат скоро от пазара!

Специален слот в презентациите бе отделен на CANYON, който заедно с Prestigio е един от двата собствени бранда на ASBISc Enterprises Plc. Марката, която през 2018 г. ще навърши 15 години, предлага красиви и функционални аксесоари за компютри и мобилни устройства и е насочена към динамичната младежка аудитория.

Повече за "АСБИС България" можете да намерите на www.asbis.bg  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 23:06 | 13.09.22 г.
fallback
Още от Технологии виж още