Лоялността на клиентите към настоящата им банка е сравнително ниска: почти половината от потребителите в Европа (49%) заявяват, че в определен момент ще обмислят преминаването към електронна банка.
Това е един от изводите от най-новото проучване на Mastercard върху нагласите на банковите клиенти в Европа, съобщиха от глобалната платежна и технологична компания.
От анкетата, проведена от Innofact с 11915 респонденти в 11 европейски държави, става ясно, че особено ниска е лоялността на потребителите в Германия, а най-високо доверие в настоящата си банка демонстрират холандците: едва 7% заявяват, че възнамеряват да я заменят с друга, а 52% са категорични, че ще я запазят.
Европейските потребители вярват, че процесът на дигитализация във финансовата индустрия ще засегне и банковите клонове.