Агенцията за бизнес новини Bloomberg инвестира 100 млн. долара в модернизиране на своите информационни продукти, съобщи днес британският вестник Financial Times, цитиран от БТА.
Bloomberg вече е представила на 105 000 свои абонати обновената услуга Bloomberg Next. Планира се още 319 000 нейни клиенти да преминат към новата система до декември.
Нововъведенията се състоят в създаването на по-обширна, интуитивно-разбираема навигация в информационната система, като е опростена и самата й структура.
Конкурентът на Bloomberg агенция Thomson-Reuters e продала водещия си продукт Eikon само на 16 000 абоната.
Основата на нашия бизнесмодел е запазването на фиксираната цена, но при това ние рязко увеличихме стойността на нашия продукт, отбеляза един от основателите на агенция Bloomberg вицепрезидентът Том Секунда.
(БТА)