fallback

Най-новият емитент на БФБ-София ще се разширява в Гърция и Кипър

„Адвертайзинг Продиджи” АД предвижда придобиването на успешна продуцентска компания, базирана в Гърция

12:57 | 11.03.09 г.
Автор - снимка
Създател

Рекламната и продуцентска агенция „Адвертайзинг Продиджи” АД - София, направи днес своя дебют на Българската фондова борса, след като предложи на инвеститорите 360 000 обикновени акции с цена на въвеждане 1 лв. Това е шестата нова емисия акции, регистрирана за търговия на БФБ – София от началото на годината.

Предметът на дейност на „Адвертайзинг Продиджи” АД е свързан с предоставянето на рекламни, маркетингови, продуцентски и издателски услуги.

„Нашата постоянна и твърда вяра в бъдещето на българската икономика и развитието на нейния капиталов пазар, противно на всички несъответствия, ни доведе до решението да разширим първоначално дейността си в България“, заяви при официалното представяне на компанията нейният основател и главен акционер – Николаос Асикис.

Ръководството на рекламната и продуцентска къща вярва, че българският капиталов пазар е по-регулиран, по-структуриран и предлага по-големи предизвикателства от гръцкия.

Ръководството разчита на установяването на стабилни партньорски отношения с гръцките търговски дружества, които са сред най-големите инвеститори на пазара в България. Бизнес стратегията на емитента залага на висока възвръщаемост и уникалност на предлаганите услуги, при поддържането на ниски разходи, висока ликвидност и висок марж на печалбата.

От дружеството твърдят, че възнамеряват да инвестират собствени средства за финансиране на инвестиционната си програма, която предвижда придобиването на успешна продуцентска компания в Югоизточна Европа, като приоритетни са кипъркият и гръцкият пазар. Дружеството планира и увеличаване на капитала през следващите месеци със собствени средства и при подходящата пазарна конюнктура.

„Адвертайзинг Продиджи” АД е учредена в края на 2007 г., като през следващата година придобива 98 на сто от капитала на гръцкото дружество за предоставяне на рекламни и търговски услуги с отличително наименование „Ипсили Акроаматикотита”. Дружеството има едностепенна система на управление, като в Съвета на директорите влизат: Николаос Асикис - изпълнителен директор и член, Артемис Леонтидо, Атанасиос Маргаритис, Константинос Колокасидис и Лилиан Вахариди - членове на СД. Николаос Асикис притежава 98,34% от капитала на дружеството и упражнява контрол върху емитента, а останалите акционери са членове на СД.

В проспекта на компанията са предоставени финансовите данни на дружеството за първата половина на 2008 г., като приходите от продажба на услуги на консолидирана база възлизат на 924 000 лв., а нетната печалба е 300 000 лв. Преди придобиването на гръцкото дружество с отличително наименование „Ипсили Акроаматикотита” за същия период дружеството отчита приходи от дейността в размер на 3 000 лв. и загуба в размер на 66 000 лв. поради това, че дружеството все още активно не предоставя рекламни услуги, в съответствие с основната си дейност.

Сред най-важните клиенти на рекламната къща са Germanos, Sony Ericsson, Henkel, Epson, а заложеният таргет за пазарен дял в България е 15-17%.

Свързани компании:

Адвертайзинг Продиджи АД(AR1)

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 02:07 | 14.09.22 г.
fallback