fallback

Американците харчат повече в интернет магазините, отколкото в ресторантите

Разходите на потребителите към търговци в интернет са се увеличили с 6,4 млрд. долара в сравнение с година по-рано до 62,04 млрд. долара

17:15 | 15.06.19 г. 1

Магазините в САЩ отчетоха ръстове в дейността си през миналия месец, като 10 от 13-те основни сектора увеличиха продажбите си в сравнение с година по-рано. Но колко концентрирани са тези резултати, пита Bloomberg.

А отговорът е, че доминирането на онлайн търговците става все по-ясно. През миналата година американците са увеличили разходите си към „търговци без физически магазини“, докато магазините за дрехи, храни и напитки, както и за строителни материали са усетили тежестта на променящите се навици на потребителите.

Разходите на потребителите към търговци в интернет са се увеличили с 6,4 млрд. долара в сравнение с година по-рано до 62,04 млрд. долара. Така в момента повече средства се насочват към онлайн търговците, отколкото към ресторантите и баровете.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 03:32 | 12.09.22 г.
fallback