fallback

Доверието на германските потребители – на 16-годишен връх

Положителните възприятия за бъдещето сред потребителите се дължат основно на отличното състояние на трудовия пазар

14:43 | 29.06.17 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Доверието на потребителите в най-голямата икономика в Европа за юли – германската, е нараснало до максимално равнище през последните близо 16 години. Това сочат данните за индекса на  потребителското доверие на нюрнбергския икономически институт GfK, съобщи Ройтерс, цитирана от БТА. 

Изпреварващият индекс на потребителското доверие на GfK отчита повишение до 10,6 пункта за юли, което е най-високата му стойност от октомври 2001 година.

Анализаторите, анкетирани от Ройтерс, очакваха стойността му да остане непроменена на юнското равнище от 10,4 пункта.

Положителните възприятия за бъдещето сред потребителите се дължат основно на отличното състояние на трудовия пазар, коментира експертът от GfK Ролф Бюркл. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:47 | 11.09.22 г.
fallback