fallback

Потребителското доверие в САЩ е на най-високото си ниво от 2007 г.

В световен мащаб потребителското доверие отбелязва лек ръст спрямо четвъртото тримесечие на 2011 г.

21:36 | 30.04.12 г.

През първото тримесечие на годината, потребителското доверие в САЩ се е повишило до най-високото си ниво от есента на 2007 г., разкрива публикувано днес изследване на компанията Nielsen, цитирано от Ройтерс. Нарастването контрастира със ситуацията в Европа.

В световен мащаб потребителското доверие отбелязва лек ръст спрямо четвъртото тримесечие на 2011 г., разкрива Nielsen Global Consumer Confidence Index. През първото тримесечие на 2012 г, индексът се е повишил с 5 пункта до 94 пункта.

Потребителското доверие остава най-високо в Индия и Азиатско-тихоокеанския регион, се казва още проучването.

Около 55% от световните потребители са описали перспективата за личните си финанси през следващите 12 месеца като отлична или добра, спрямо 52% през последното тримесечие на миналата година.

Нарастването на доверието в САЩ - до най-високото ниво от третото тримесечие на 2007 г. - е по-силно в сравнение с повечето страни попаднали в проучването. И все пак Индия отново оглавява класацията, следвана от развиващи се икономики, като Саудитска Арабия, Бразилия и Китай.

Изследването е направено между 10 и 27 февруари и е обхванало над 28 000 потребители от 56 страни.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 12:54 | 12.09.22 г.
fallback