Започването на бизнес изисква пари. Инвеститори в рисков капитал, бизнес ангели, банки – всички те понякога подкрепят стартиращи проекти, но доста по-рядко, отколкото се налага на самия предприемач да развива сам идеята си, докато привлече вниманието на инвеститорите.
Наличието на голям начален капитал обаче не винаги означава, че може да бъде създаден голям бизнес. По време на дотком балона например имаше множество добре капитализирани компании, които изчезнаха от пазара. За разлика от тях, в този материал ще видите четири проекта, стартирали с малко пари, но които са се превърнали в голям бизнес.
Четирите истории, които разказва Enterpreneur.com, са на създателите на Subway, Alienware, Ticketsnow и Body Shop. Може да разгледате четирите проекта и историите на създаването им в галерията към статията.
Разбира се, не е честно да се гледа единствено към първоначалния капитал, с който са били стартирани тези идеи. Няма как да не бъде отчетена тежката работа и жертвите, които са дадени за постигането на тези резултати. Примерът на тези проекти обаче може да се използва от много предприемачи, които искат да развият успешно своите идеи и да продадат бизнеса си за доста пари.