Над 10 големи търговски центъра, десетки хипермаркети и супермаркети и два гигантски мола, отворени през последните шест месеца - такава е картината на пазара на модерни търговски площи в Букурещ, където моловете водят война за привличането на възможно най-много посетители и, което е по-важно, купувачи, пише местното бизнес издание Business Magazin.
Всеки девети жител на румънската столица е посещавал търговски център ежедневно през 2009 г., сочи обобщение на данните, предоставени от собствениците и строителите на търговски проекти в Букурещ.
Въпреки това не мол, а бившият универсален магазин Unirea е привлякъл най-големия трафик, защото е предпочитан заради разположението си в центъра и новия микс от наематели.
„През седмицата регистрираме около 40 хил. посетители, но броят им нараства до 50 - 55 хил. през уикендите“, казват от Unirea Shopping Center. Бившият универсален магазин печели също от факта, че до него има хипермаркет от френската верига Carrefour, пише ZF.