fallback

Германската Lidl може да купи бизнеса на Plus в България и Румъния

От компанията майка на Plus потвърждават, че мислят за продажба, но още не са решили окончателно

09:42 | 07.01.10 г.
Автор - снимка
Създател

Германската дискаунт верига Lidl, която е собственост на Schwarz Group, проявява интерес към придобиването на българския бизнес на конкурента си Plus – също германска верига магазини за евтино пазаруване, съобщава специализираното издание FoodBizDaily.

Plus отвори първите си магазини у нас през октомври миналата година, като обяви, че през следващите години планира да инвестира 600 млн. евро за отварянето на общо 130 обекта.

Нейната компания майка - Tengelmann, е потвърдила, че води преговори за продажба на операциите си в България и Румъния, но все още не е взела окончателно решение за това.

В момента у нас веригата има 16 магазина, а в северната ни съседка – около 80.

По информация на изданието Lidl планира да навлезе в България през пролетта на тази година. За Румъния през 2009 г. компанията обяви, че има намерение да отвори около 50 обекта в началото на 2010

През 2007 и 2008 г. Plus продаде дейностите си в много европейски страни. През последните няколко години веригата има бизнес в Австрия, Румъния и България, като подразделенията в тези държави бяха обединени през май 2008 под името Plus Eastern Europe (Plus Източна Европа).

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 23:41 | 13.09.22 г.
fallback