fallback

"Нека да вали!", или за креативността на хотелиерите

Азиатски курорт предлага безплатни нощувки по време на дъждовни дни

11:06 | 18.11.09 г.
Автор - снимка
Създател

Един от луксозните плажни курортни комплекси в Малайзия е разработил иновативна концепция за своите гости, като ги е накарал да се надяват на дъждовно време през своя престой. Курортът обещава безплатна нощувка на своите гости за всеки ден, в който валежите надхвърлят 30 мм.

Курортът Tanjong Jara resort, собственост на малайзийската група YTL Hotels, е разположен на източното крайбрежие на страната. Той предлага своята промоция „Всички обичат дъжд“ по време на дъждовния сезон в Малайзия между ноември и февруари, пише Ройтерс.

Средните месечни валежи през декември 2008 г. в района на Теренгану, където е разположен курортът, бяха над 80 мм, сочат данни на Метеорологичната служба на страната.

Сара Керънс, изпълнителен вицепрезидент Маркетинг на YTL, потвърждава, че „шансовете за валеж през това време на годината са много големи, и също такива са вашите шансове за безплатна нощувка“.

За да участват в промоцията, гостите трябва да резервират тридневен пакет за почивка, който включва две нощувки на база all-inclusive на цени, стартиращи от 710 сингапурски долара (513 щатски) на човек. Валежите се измерват от 7 до 19 ч. от собствения дъждомер на хотела.

От Метеорологичната служба в Малайзия предупреждават за очаквани обилни валежи, наводнения и високи вълни в Теренгану.

Промоцията, която е валидна от 1 декември до 28 февруари, е част от стратегията на YTL за налагане на компанията в Азия и извън континента. Тя планира да отвори хотели в още няколко световни дестинации като Сен Тропе, Япония и Лос Анджелис.

YTL планира експанзия в доста труден момент за туристическата индустрия, пише изданието. По последни данни на Туристическата асоциация на Тихоокеанския регион броят на международните посетители в региона се е понижил с 6%, или с 10,5 млн. души, през първата половина на годината.

Много хора в Азия, особено в някои от икономиките, които не са толкова засегнати от спад както Европа и САЩ, предпочитат регионални туристически дестинации. В тази връзка напоследък редица хотели обявиха специални пакети, насочени именно към тези туристи.

Креативността на хотелиерите в Европа обаче не отстъпва на тези в Азия. Наскоро двама френски предприемачи обявиха нов формат, който дава възможност на гостите да се доближат до живота на хамстерите „дори само за една нощ“. 

От туристическата група Pierre & Vacances и FranceLoc пък лансират услуга, която покрива нежелани промени в климатичните условия по време на ваканция, като дава възможност на почиващите да си върнат част от похарчената за резервация сума, ако преживеят поне четири дни дъждовно време за едноседмична ваканция.

Миналата година австралийски туристически курорт бе обявил планове да организира нудистки партита като мярка срещу по-слабия бизнес, засегнат от кризата.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:05 | 02.09.22 г.
fallback