fallback

Съветват търговци в молове да борят кризата със съкратено работно време

Търговците обаче не трябва да съкращават рекламните си бюджети, ако искат продажбите им след кризата да се увеличат, сочи проучване

10:50 | 24.04.09 г.
Автор - снимка
Създател

Наемодателите и наемателите на търговски площи трябва да намерят начин да оптимизират дейността си и да постигнат спестявания при сегашния спад. Това казва по време на конференция в Барселона председателят на Международния съвет на търговските центрове Мари Лу Фиала, цитирана от PropertyEU.

„Те трябва да изграждат дръзки нови партньорства и да развиват краткосрочни стратегии за по-добро и по-устойчиво бъдещо развитие“, казва тя.

Един от удачните начини за понижение на разходите според нея е намаляване на работното време. Тя дава за пример оператора и инвеститора в търговски центрове Westfield, който е съкратил работното време с половин час сутрин и вечер в 55 от своите молове в САЩ.

„Очакваните спестявания за един търговец се равняват на 500 хил. евро за 2009 г.“, казва тя.

Според Фиала друга възможност за по-малките търговци в моловете да постигнат икономии от мащаба е да обединят административните си дейности.

„Също така наемодателите трябва да запазят площ за нови търговски формати и да стимулират нови концепции за обслужване“, смята тя, като добавя, че конкуренцията в лицето на интернет не трябва да притеснява търговците.

Според нея от съществено значение за търговците е да не съкращават рекламните си бюджети и да използват послания, които отразяват настоящите трудни времена.

Тя се позовава на проучване на McGraw Hill сред 600 компании, според което тези от тях, които са запазили нивата на разходите за реклама по време на рецесията през 80-те години, са отчели значително по-високи продажби след това.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:11 | 23.08.22 г.
fallback