fallback

Ползите от Web 2.0 инструменти при продажбата на имоти

Брокерите на имоти могат да извлекат ползи от социалните мрежи, смятат експерти

12:37 | 30.01.09 г.

Забавянето на развитието на жилищните пазари означава, че професионалистите в сектора на имотите не могат да разчитат вече само на стари маркетингови стратегии, за да продават имоти. Затова все повече от тях се обръщат към сайтове като Facebook, YouTube или Twitter, за да общуват чрез социалните мрежи с потенциални клиенти, пише американското издание Realtor.

„В днешните условия на пазара брокерите на имоти трябва да положат допълнителни усилия, за да се запознаят с Web 2.0 инструментите*, за да могат да достигнат, привлекат и задържат клиенти“, казва Майк Барнет от компанията за интернет маркетинг Internet Crusade Inc.

„Web 2.0 инструментите са отличен начин за постигане на целите ни“.

В YouTube например могат да се качват клипове на имотите, които се предлагат за продажба, като алтернатива на раздаване на брошури или рекламни листовки.

Някои брокери пък предпочитат да поддържат блогове вместо да изпращат бюлетини с новини.

Във Facebook професионалистите разполагат с възможност да напомнят на познатите си, че имат имоти за продажба.

„Това не е основен източник на клиенти, но ако ви носи по един или двама на година, си струва. Като отворена къща е. Един от 100 ще доведе до сделка“, казва Майк Лонг от базираната в Илинойс Long Realty Inc.

*Най-общо Web 2.0 е тенденция в развитието на интернет, една от особеностите на която е активното участие на потребителите в създаването и споделянето на онлайн съдържание.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 19:40 | 18.08.22 г.
fallback