fallback

Големите наематели на търговските улици трябва да плащат по-висок наем?

Човекопотокът на големите търговски улици увеличава познаваемостта на търговските марки там, смятат специалисти

11:31 | 21.11.08 г.
Автор - снимка
Създател

Възможностите за промотиране на марката за големите търговски брандове с магазини на световните търговски улици са по-големи в сравнение с традиционните модели за реклама, смятат експерти, цитирани от Property Week.

Дейвид Шоу, директор на Crown Estate, компанията, която управлява портфолиото от имоти на британския Кралски двор, смята, че човекопотокът на големите търговски улици увеличава познаваемостта на търговските марки там.

„В преговори сме със собственик на търговска марка, който търси 25-40 хил. кв. фута (между 2 000 и 3700 кв. м) на Риджънт Стрийт и е готов да чака до 2010 или 2011 г. за тази възможност“, казва Шоу. „Въпреки това може би не продаваме достатъчно добре предимствата за марката на големите магазини. Те трябва да ни плащат по-висок наем за тази възможност.“

„Големите магазини са по-добра промоционна инвестиция вместо да се плаща за реклама“, потвърждава Джийн Шпигелман, изпълнителен директор на офиса Cushman & Wakefield в Ню Йорк.

Търговците може да плащат наем от 12 612 евро на кв. м за година за площи на 5-то авеню в Ню Йорк или по 7 732 евро на кв. м на Шанз-Елизе в Париж, но се счита, че тези нива носят добра стойност, ако се сметне и увеличената познаваемост на марката, която осигуряват, смятат специалисти.

„Наемните нива може да изглеждат неустойчиви в момента, но в стратегически контекст, тези инвестиции представляват изключителна дългосрочна възможност за една висококонкурентна група от глобални търговци, които осъзнават стойността на големите магазини като ефективно средство за комуникация на марката“, казва Шпигелман.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:49 | 19.08.22 г.
fallback