fallback

Париж може да изпревари Лондон като най-голям търговски център в Европа

Възможно е потребителите да похарчат повече средства във френската столица до 2013 г. отколкото в лондонския Уест Енд, прогнозират експерти

11:34 | 17.11.08 г.

Париж може да изпревари лондонския Уест Енд като най-голямата търговска дестинация в Европа през следващите пет години, защото редица нови проекти и извънградски центрове привличат британските купувачи далеч от столицата, сочи проучване.

„Повече от възможно е“ потребителите да похарчат повече средства във френската столица до 2013 г. отколкото в лондонския квартал, казва Джонатан де Мейо от базираната в Дъблин консултантска компания за имоти Experian Group.

Тази година разходите в Париж ще възлязат на 5,87 млрд. евро, или по-малко от 6,17-те млрд. евро, които ще бъдат похарчени в Уест Енд, изчисляват от Experian.

„Париж не е много по-назад и няма да отнеме дълго време Уест Енд да изгуби преднината си“, казва пред Bloomberg де Мейо, като цитира редица проекти за молове извън Лондон.

През октомври Westfield Group отвори в Лондон най-големия градски мол в Европа, с което общият брой на т. нар. регионални молове в британската столица стана четири.

Уест Енд ще загуби 9% от разходите, които се правят в него, следващата година, прогнозира експертът. В търговския район около Оксфорд стрийт и Риджънт стрийт има 620 магазина, с което е една от най-големите търговски зони в света. Привлича по 200 млн. купувачи на година.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 05:55 | 08.09.22 г.
fallback