fallback

Несебър дава 50 хил. лв. за реклама на Слънчев бряг

Продаваните за 1 евро хотели в курорта са на строители, които не са проучили добре пазара, коментират от Съюза на собствениците в Слънчев бряг

15:33 | 15.10.08 г.
Автор - снимка
Създател

Община Несебър отпуска пари за рекламиране на курорта „Слънчев бряг“. Това се прави за първи път, съобщи председателката на Управителния съвет на Съюза на собствениците в курорта. За рекламата са гласувани 50 хил. лв. на сесия на Общинския съвет. С парите ще бъдат изработени материали, с които „Слънчев бряг“ ще се представя от следващата година.

Освен това на туристическите борси в Европа общината и Съюзът на собствениците ще участват заедно на един щанд. Двете страни са се договорили и за завършване на строителството на 1 май на територията на общината. Оттогава ще се дава и стартът на туристическия сезон.

Елена Иванова съобщи и резултати от туристическото лято. Отбелязва се ръст на туристите от Германия. Не е правена точна статистика на посещенията, но членовете на съюза - хотелиери и ресторантьори, са доволни от сезона. Вече са сключени договори и за следващата година - с леко повишени цени,- което означава, че и през 2009 година в „Слънчев бряг“ отново ще има ръст на туристите. Туристическите борси обаче все още предстоят. Първата от тях е в Лондон, добави Елена Иванова, цитирана от БТА.

Тя направи и коментар по повод на информации, че се продават хотели в центъра на „Слънчев бряг“ за по 1 евро. Според Иванова става въпрос за сгради с жилища и апартаменти в покрайнините на комплекса. Строителите не са успели да ги продадат заради недобро проучване на пазара. Сега ги предлагат на много ниска и нереална цена, тъй като купувачът им трябва да поеме и задълженията на строителя за изграждането на тези постройки.

Иванова уточни, че няма нито един член от Съюза на собствениците, който да продава хотел, още по-малко за 1 евро.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 19:23 | 13.09.22 г.
fallback