fallback

Когато става дума за мода, за някои проекти кредитната криза няма значение

Израеслки инвеститор избра Versace за реновиране на интериора на закупена от него сграда в Ню Йорк

17:50 | 22.07.08 г.

За някои проекти на пазара на имоти развихрилата се кредитна криза няма особено влияние, когато става дума за мода, интериорни решения и стил. Пример за това е сградата с часовникова кула на Медисън Авеню в Ню Йорк (собственост на израелската компания за имоти Africa Israel), чийто интериор ще бъде реновиран според визията на италианската модна марка Versace.

Марката Versace, известна с логото си във формата на глава на медуза и афинитета си към златния блясък, ще обзаведе 55 апартамента и спа-център в вековната сграда, чието създаване е било вдъхновено от камбанарията на известния площад във Венеция „Сан Марко“, съобщава Ройтерс.

Лично Донатела Версаче ще обзаведе уникален клуб в комплекса.

Финансовите детайли на сделката не са били оповестени.

Africa Israel плати 200 млн. долара за сградата на часовниковата кула миналата година и тогава оттам казаха, че реновирането ще отнеме около две години и разходи от 110 млн. долара.

Завършеният комплекс се очаква да струва около 1 млрд. долара.

Проектът, който ще включва апартамент от над хиляда кв. м на най-горния етаж, е друг индикатор, че настоящата кредитна криза и спадовете на финансовите пазари нямат голямо влияние върху модата, вътрешния дизайн и пазара на луксозни имоти.

От Versace съобщиха през март, че не са засегнати от ефектите на икономическото забавяне и то няма да се отрази на дейността им. Компанията вече има опит в областта на вътрешния дизайн, оставяйки отпечатъка си върху хотели и апартаменти, луксозни яхти и дори интериор на хеликоптери. Преди две години, италианската марка обзаведе 32 апартамента над хотел Plaza в Ню Йорк. Понастоящем компанията няма други проекти с Africa Israel, група, управлявана от израелския милиардер Лев Левиев.

Сградата на часовниковата кула е била проектирана от архитекта Наполеон Льобрюн и първоначално е била седалище на американския животозастраховател MetLife.

Още по темата:

Armani стъпва на пазара на луксозни апартаменти

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 02:37 | 20.08.22 г.
fallback