Шотландската компания Miller Developments, част от Miller Group, финализира сделката за покупката на Мол Варна за 120 млн. евро, съобщиха от консултантската компания Forton International, консултант при преговорите за продажба и ексклузивен агент по отдаването под наем.
Miller Group е най-големият частен холдинг във Великобритания в областта на строителството на недвижими имоти.
Първоначалният инвеститор в проекта - Интерсервиз Узунови, стартира строителството на Мол Варна преди малко повече от година.
Процедурата по продажба е продължила повече от година и в нея са взели участие освен консултанти на Forton и представители от централата на Cushman&Wakefield в Лондон.
Комплексът е с разгъната застроена площ от 70 000 кв. м и отдаваема площ от 32 000 кв. м. Плановете са след по-малко от шест месеца той да посрещне първите си клиенти.
„Вече има осигурени наематели за повече от 26 000 кв. м търговска площ”, коментира Павлина Никова, мениджър на проекта от страна на Forton. „Киното ще бъде под управлението на Арена, за супермаркет е избран Пикадили. Площи са наели Спридър, Хиполенд, Еспри и Фокс. Сред наемателите е и Capella Play – е лидер в изграждането на зони за забавление и един от най-добрите оператори на такива в Европа. В мола ще има и 10-пистов боулинг от веригата Ескалибур, книжарница от веригата Ориндж Център, 10 ресторанта, от които най-големите са на веригите Хепи и Фенси, както и MacDonald's“, допълва тя.
Чрез Мол Варна в България ще стъпи и международната модна марка New Yorker.