Френската хотелска верига Accor обяви, че ще пусне нова марка евтини хотели – All Seasons, предаде АФП. Първият хотел ще отвори врати този месец във Франция, като целта на компанията е до 2010 г. марката да разполага с общо 10 хил. стаи в цяла Европа, от които 7 хил. във Франция.
Accor има амбицията да стане световен лидер в сегмента на икономичните хотели и тези от средния ценови клас, е заявил по време на пресконференция Ерик Льоплю, директор Маркетинг в Accor.
Марката All Seasons се позиционира в категорията на двузвездните хотели и ще предлага услуги, различни от стандартните, каквито има например другата марка на Accor в икономичния сегмент – Ibis. Според Льоплю 46% от хората, отсядащи в хотел, заявяват, че биха желали едно малко по-индивидуализирано хотелско обслужване.
Ето защо Accor си поставя за цел да създаде „първата икономична верига с нестандартизирани услуги в Европа“.
Предвижда се хотелите All Seasons да бъдат разположени в централните части на съответния град, главно в обновени вече съществуващи сгради. Всеки един обект ще разполага с между 50 и 150 стаи.
До края на тази година във Франция ще има общо осем хотела от марката в градове като Нант, Нанси, Анже, Орлеан и Париж. През 2008 г. ще бъдат отворени хотели в Германия и Великобритания, през 2009 – в Италия, Белгия, Холандия, Люксембург, Швейцария и Австрия. Засега не се обявяват планове за обекти в Източна Европа.
Цената на стаите във френските хотели ще е между 80 и 110 евро в Париж и 60 и 80 евро за останалите градове.
Марката All Seasons вече беше използвана от Accor за 28 хотела, отворени в периода след 2000 г. в Индонезия, Тайланд, Австралия и Нова Зеландия. Предвижда се тези обекти да приемат стила и дизайна на европейските хотели, за да може до края на 2008 г. да бъде постигнато унифициране на марката.