Сериозна ирландска група се оформя сред новодомците на най-големия комплекс от затворен тип – “Цариградски”. Ирландските граждани са около 5% от клиентите на комплекса до момента, но интересът на техни съграждани продължава да бъде висок и от компанията-инвеститор в комплекса, София Билдинг Къмпани, не изключват броят им да се увеличава с напредването на строителството.
„Броят на жилищата, закупени от ирландски граждани до този момент би бил достатъчен за запълването на една самостоятелна секция от комплекса поради което шеговито я нарекохме „Малката Ирландия”. Радва ни и фактът, че ирландските ни клиенти не предявяват изисквания да бъдат отделени от останалите жители на комплекса, както и че са напълно удовлетворени от удобствата и услугите в Цариградски, предвидени за всички български новодомци”, уточниха от маркетинговия отдел на София Билдинг Къмпани.
Чуждестранните клиенти на компанията са предимно в активна трудова възраст – между 25 и 50 години, повечето са семейни. Най-желаните от тях жилища са двустайни, между 50 и 70 кв. м, напълно обзаведени и с гараж.
Според анкетните карти на София Билдинг Къмпани това, което най-много привлича ирландските граждани в комплекс “Цариградски”, е удобното местоположение, близостта до летището и изцяло новоизградената инфраструктура.
“Направи ни силно впечатление, че гражданите на Ирландия са много добре осведомени за страната ни и за София в частност. Запознати са с перспективите пред България за членство в ЕС и възможностите за икономически растеж”, допълни Петър Златев, мениджър “Продажби” в компанията.
До края на март повечето секции от първия етап на комплекс “Цариградски” ще са построени до “кота било” (завършване на грубия строеж).
От компанията очакват през май да направят първата копка от втория етап от строежа на “Цариградски”. Той включва изграждането на над 300 апартамента, към които вече е проявен интерес не само от български граждани, но и от потенциални инвеститори от Великобритания, Кипър и Русия. Чуждестранните граждани научават за комплекс “Цариградски” най-вече чрез препоръка на познати и приятели, както и чрез фирмения сайт на компанията. Интересът от чужбина започва с първата копка на комплекса, но първите сключени сделки стават реалност с напредването на строителните дейности.