fallback

Български фирми с участие на инвестиционен форум за имоти в Лондон

Международни строителни предприемачи, посредници, маркетингови специалисти, финансови институции, медии и други компании от недвижимия сектор, са сред участниците на OPPLive 05.

13:06 | 02.12.05 г.
Автор - снимка
Създател

Международни строителни предприемачи, посредници, маркетингови специалисти, финансови институции, медии и други компании от недвижимия сектор, са сред участниците на изложението OPPLive 05 – британски форум, посветен на възможностите за инвестиции в недвижимите имоти в чужбина, който ще се проведе в Лондон на 8 и 9 декември.

Сред участниците има представители от Испания, Турция, Египет, Кипър, САЩ, както и от България.

„Ние участваме на всички подобни събития в Англия и Ирландия, но същността на предстоящото експо е, че то е специализирано издание, на което се срещат инвеститори и агентски фирми“, коментира за Investor.bg Христо Христов от FortNoks, една от българските фирми-участнички.

„Предстоящият форум е повод да се срещнем с всички наши агенти и най-вече да установим контакт с нови такива“, добави той.

Програмата е изключително интензивна за двудневно събитие с близо 50 семинари, панелни дискусии и кръгли маси. Тя включва и семинар, посветен на България, озаглавен „Продажби на имоти в България“, даващ информация за интензивността на пазара в страната, съвети към потенциални инвеститори и информация относно посредници и комисионни.

Подобни семинари има и за Турция, Кипър, Испания и Египет.

Отделен панел е посветен на значимостта и проблемите, които международни компании срещат при създаването на свое представителство във Великобритания. Панелите с фокус върху маркетинга включват и семинар, озаглавен „Продажба на имоти в чужбина на жени“. Организаторите определят жените като „ключов потребител“, напомняйки, че те стоят зад 91% от решенията за покупка на жилища и 67% от решенията за ипотечно и друг вид кредитиране. Наред с това обаче, 91% от тях смятат, че „рекламодателите не ги разбират“, а 58% дори казват „рекламодателите ни дразнят“. Семинарът има за цел да обърне вниманието на компаниите към тези факти и да предложи модел за увеличаване на ефективността на рекламната стратегия.

Таксата за посетители е 195 британски лири с ДДС. Фирмите, желаещи да участват в събитието заплащат по 250 лири без ДДС за квадратен метър открита площ и 280 лири за квадратен метър щанд.

Събитието е резултат от старта на Overseas Property Professional Magazine през септември 2004 год. – британско специализирано списание посветено на чуждите имоти. В момента то има повече от 5 500 абонати, повече от половината от които са във Великобритания и Испания и 4% в Източна Европа.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:15 | 09.09.22 г.
fallback