fallback

Инвестициите в хотели на основните пазари в Европа се свиват

Франция е единственото изключение от общата тенденция

12:13 | 27.02.13 г.

Инвестициите в хотели на основните туристически пазари в Европа – Великобритания, Франция, Германия, Италия и Испания, са се понижили с 5% през миналата година до 6 млрд. евро, сочат данни на BNP Paribas Real Estate, цитирани от онлайн изданието Property EU.

От компанията очакват резултатите за 2013 г. да са подобни на тези за миналата година.

Въпреки че като цяло обемът на инвестициите в петте държави е намалял, Франция е изключение с инвестиции за 1,8 млрд. евро през миналата година, което представлява годишно увеличение от 59%.

През втората половина на 2012 г. Великобритания е доминирала на пазара на инвестиции в хотели с дял от 41% от общите вложения на петте водещи пазара. Като цяло на Острова през миналата година в хотели са вложени 2,5 млрд. евро, или с 31% под нивата за съответния период на предходната година.

Макар че бележи спад, Великобритания продължава да е най-ликвидният пазар за инвестиции в хотели в Западна Европа, отбелязват експертите.

В Германия приходите на хотелска стая нарастват с 5%, докато в Испания резултатите се влошават. В Италия също се наблюдава спад, въпреки че цените продължават да са високи - над 100 евро за стая на ден.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 16:29 | 13.09.22 г.
fallback