Близо 80% от агентите по недвижими имоти в САЩ използват Facebook. “Социалните медии определено са бъдещето за рекламата на сектора на имотите“, коментира за онлайн изданието Mashable.com Мелиса Савенко от RE/MAX Commonwealth.
Самата тя използва социалната мрежа, за да промотира имотите, които предлага, да съобщава кога и къде има дни на „отворени врати“, както и да информира за движението на цените.
„Мисля, че много агенти осъзнаха силата на социалните медии, за да популяризират своите брандове, защото е безплатно, лесно и ефективно“, допълва Мелиса Савенко.
Ето и пет добри практики, чрез които агенти по недвижими имоти могат да се възползват от безкрайните възможности, които мрежата им предлага.
Връзка с потенциални клиенти
Социалните медии предоставят бърз начин да се свържете персонално с много хора. И ако преди агентите търсеха активно телефони и електронни пощи, сега е много по-лесно да намерят хората във Facebook или LinkedIn. „Вместо да изпращам на хората мейли от служебния си адрес, така осъществявам по-личен контакт с тях, като същевременно ги каня на моята бизнес страница“, коментира Кати Дайнър, основател на Katy Dinner Real Estate.
Всеки агент може да помисли за създаването на отделна бизнес страница във Facebook, с която да достига по-лесно до публиката. Като за начало набирането на „фенове“ на страницата може да тръгне от личните контакти на агента. Препоръчително е той да прави справка по електронната поща на всеки три месеца и да кани новите си контакти да харесат страницата му.
Много агенти обаче решават, че ще използват личната си страница в социалната мрежа за служебни цели поради липсата на достатъчно време да се занимават и с двете.
Периодичност на комуникационния поток
Вече не е достатъчен месечен нюзлетър, за да информирате за новостите в бизнеса. С възможностите, които социалните медии дават, винаги можете да сте актуални.
Добре е да се избере на какъв конкретен период от време ще се обновява определен тип информация – обяви, постинги в блогове, информационни материали, снимки.