fallback

Превръщате къщата си в билборд, получавате безплатна ипотека

Рекламна компания в САЩ ще плаща ипотеката на собствениците на къщи всеки месец, докато използва фасадата на жилищата им за рекламни цели

15:35 | 06.04.11 г.
Автор - снимка
Създател

Така би изглеждала пребоядисаната с рекламни цели фасада. Снимка: Adzookie

Наскоро създадената американска рекламна компания Adzookie намери изобретателен начин, с който да популяризира своята дейност и да се отличи на рекламния пазар. За тази цел тя ще превръща фасадите на къщи в огромни билбордове.

В замяна на това от Adzookie ще плащат ипотеката на къщата на собственика за всеки месец, докато използват фасадата на дома му за рекламни цели, пише CNNMoney.

Adzookie обяви офертата на своя уебсайт през тази седмица и само за един ден компанията е получила над 1 000 предложения. Това посочва главният й изпълнителен директор Ромео Мендоса.

Едно от отговорите на офертата на Adzookie дори е дошъл от църква.

"Това наистина ме изненада изключително много", казва Мендоса. "Знаех, че икономиката е в трудно състояние, но е тъжно да видиш колко много собственици на имоти бедстват."

Adzookie възнамерява да изобрази своето лого и социалните мрежи, в които присъства, върху фасадата на жилищата на желаещите. Къщите им трябва да останат боядисани по този начин в продължение на поне три месеца, като срокът може да бъде удължен до една година.

Боядисването се очаква да започне до няколко седмици. От Adzookie се надяват шумът около кампанията и огромните размери на рекламите върху къщите да популяризират дейността й.

Мендоса създава базираната в Анахайм, Калифорния, компания преди 16 месеца и разчита на този етап единствено на собствени средства за управлението й.

Adzookie изгражда и управлява мобилни рекламни мрежи, в които местният бизнес може да се включи безплатно, ако в замяна позволи поставянето на реклами на свои мобилни обекти.

Освен това реклама може да бъде закупена и срещу около 1 долара на ден.

Понастоящем в компанията работят само осем души, но Мендоса се надява да привлече скоро рисков капитал, с който да разшири дейността си.

Кампанията с превръщането на къщи в билбордове може да увеличи известността на Adzookie, но в нея няма да могат да участват твърде много желаещи, защото бюджетът за схемата е бил ограничен до 100 хил. долара.

Освен това очакваните разходи за пребоядисването на една къща са в размер на около 8 хил. долара.

След изтичане на споразумението Adzookie ще пребоядиса къщата обратно в първоначалните й цветове.

Къщи на лизинг и такива, взети под наем, не могат да участват в кампанията. Ограничението важи и за жилищата в населени места, където местните власти забраняват боядисването на фасади в ярки цветове.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 08:48 | 12.09.22 г.
fallback