fallback

Carrefour отваря първия си магазин в Индия

Френската верига смята да продължи експанзията си на индийския пазар, който е до голяма степен ограничен за чужди компании

11:34 | 30.12.10 г.
Автор - снимка
Създател

Френската верига Carrefour обяви, че е отворила първия си хипермаркет от типа „кеш енд кери“ в Индия, в Ню Дели.

Магазинът ще има площ от 5200 кв. м и ще предлага над 10 хил. хранителни и нехранителни продукта.

Новият магазин е част от стратегията на групата да установи присъствие на най-големите развиващи се пазари, които предоставят значителни възможности за разширяване и ръст в средносрочен и дългосрочен план, казват от компанията в свое съобщение, публикувано днес.

„Отварянето на този първи магазин бележи навлизането на Carrefour на индийския пазар и ще бъде последвано скоро от отварянето на други „кеш енд кери“ магазини“, казва изпълнителният директор на Carrefour Ларс Олофсон.

„Тази първа стъпка е съществена, за да позволи на екипа на Carrefour да разбере изцяло спецификите на индийския пазар и след това да изгради нашето присъствие и чрез други формати.“

Според индийското законодателство в момента „кеш енд кери“ е единственият формат, който чуждестранните групи имат право да развиват самостоятелно.

По данни на Ройтерс секторът на продажбите на дребно в Индия на обща стойност 450 млрд. долара е до голяма степен затворен за чуждестранни компании и стимулира развитието предимно на малки магазини, които предоставят заетост на стотици хиляди и обслужват пазар от над 1 млрд. души.

Carrefour има над 15 хил. собствени и франчайз магазина в 34 държави. Наскоро компанията стартира дейност и у нас, като в момента има магазини в София, Пловдив, Варна, Бургас и други, като планира да отвори магазини и в редица други градове.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 08:42 | 14.09.22 г.
fallback