fallback

Гръцката Jumbo доволна от продажбите на магазина в Пловдив

През август се очаква дебютът на новия магазин от веригата в София

16:36 | 06.07.10 г.
Автор - снимка
Създател

Гръцката верига магазини за детски играчи Jumbo, която завърши финансовата си година до юни 2010 г. с ръст в продажбите, съобщава, че магазинът на компанията в Пловдив е допринесъл „значително за покачването на продажбите“.

Конкретни данни за размера на продажбите обаче не се съобщават. За сравнение, оборотът на компанията за предходната финансова година бе 476,81 млн. евро, което бе повишение от 15,81% в сравнение с 2007/2008 г.

Веригата регистрира ръст от 4,17% в продажбите си за периода юли 2009 – юни 2010 г., което е „малко над целта, която компанията си бе поставила за годината“.

Продажбите в Кипър са отчели „изключително добри“ резултати, като сумата там се е покачила с двуцифрено число.

Новата финансова година започва с дебютът на новия хипермаркет на компанията в София, планиран за август 2010 г., съобщават от компанията. Това ще бъде вторият магазин на веригата в София и ще заема площ от 15 хил. кв. м.

От компанията казват, че затруднената макроикономическа обстановка се очаква да се отрази негативно на продажбите на съществуващата мрежа на компанията. За да компенсира очакваният спад, групата продължава планове за отварянето на шест нови магазина до края на финансовата година.

До декември 2010 г. се очаква да заработят още един магазин в Кипър с площ от 10 хил. кв. м, както и трети магазин в София с площ от 15 хил. кв. м. Останалите магазини ще бъдат отворени в Гърция.

В момента Jumbo управлява мрежа 45 хипермаркета, от които 41 са в Гърция, два в Кипър и два у нас.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 17:52 | 13.09.22 г.
fallback