fallback

Стела Неделчева: Пазарът на „виртуални“ офиси ще се развива динамично

Услугата дава възможност „да носиш офиса в джоба си“, да си свободен да работиш и да се развиваш, казва главният изпълнителен директор на Brain Trust

15:21 | 17.03.14 г.
Автор - снимка
Редактор

Стела Неделчева. Снимка: Личен архив

За развитието и динамиката на пазара на офис площи разговаряме със Стела Неделчева, главен изпълнителен директор на Brain Trust.

Стела Неделчева има опит в сферата на правните услуги и недвижимите имоти от 2003 година насам. В началото на кариерата си започва работа за британска компания и се занимава с покупко-продажби на парцели, жилища, къщи и бизнес имоти в цялата страна. Освен с посредническа дейност, тя управлява и цели проекти – от строителството до комуникациите и маркетинговите стратегии за развитие на сградите.

От 2009 г. насам, освен с посредничество при покупко-продажби и наеми, Стела Неделчева специализира в отдаването на офис площи и така наречената услуга "виртуален офис".

- Г-жо Неделчева, услугата "виртуален офис" е сравнително нова за България. Допреди кризата като че ли не беше толкова популярна и на пазара имаше малък брой играчи. Как се промени картината след 2008 г.?

След 2008 година пазарът навсякъде драстично се промени, не само в България. Тенденциите за нас са благоприятни. За разлика от 2008 г., когато тази услуга звучеше чужда за 90% от хората, днес всекидневно обслужваме десетки клиенти, а имаме и запитвания от много нови, които са чули за предимствата на виртуалния офис.

След изключително затишие в бизнеса и стопиране на почти всякакви инициативи в периода 2009 - 2011 г., напоследък се наблюдава сериозно раздвижване и голям интерес от страна на чужди инвеститори към нашата географска ширина. Играчите на пазара се приспособяват към новите тенденции и бизнес атмосфера и се осмеляват да поемат различни инициативи и да развият бизнес идеите си.

- Какво точно представлява виртуалният офис, какви услуги предоставя и как се променя разбирането за услугата през годините?

Много е интересен начинът, по който се разбира тази услуга – заради абстрактността на думата „виртуален“ винаги в първия момент човек свързва услугата с нещо нематериално, неистинско. В действителност услугата е съвсем реална и има своето практично, изключително ефективно значение.

В „Брейн Тръст“ делим образно услугите на две – виртуални и реални. Виртуалните са: използването на адрес за кореспонденция или съдебна регистрация, телефонна линия, архив – наречени са така, защото потребителят не използва физически офисните ни пространства, но на практика той е представляван от нас – приемаме и предаваме кореспонденцията му – факс, мейл, поща, прехвърляме обаждания към негов мобилен или стационарен телефон и т.н. Така нови фирми или физически лица, както и хора със свободни професии, които нямат желанието или възможността да инвестират средства в закупуване или наемане на офис, оборудване, персонал, използват престижен адрес за локацията на своя бизнес, професионален офис мениджър, който отговаря с името на тяхната фирма и в същото време разходите им се свеждат до минимум.

И от друга страна - нaемането на офис пространствата ни са реалните услуги, които предлагаме. Всяко помещение носи собствен дух и е подходящо за различен тип срещи – опитваме се да обхванем разнообразни профили на клиентите си и се стараем да им осигурим подходяща среда за тяхното работно място – място, което да ги вдъхновява да творят и раждат идеи. В зависимост от нуждите си клиентите ни използват кабинети за до 9 работни места или зали с различни капацитети, като сме организирали събития и за 50, и за 300 човека. Оборудвали сме и професионално студио за продуктова фотография. За нас е приоритет всеки от клиентите ни - настоящите и потенциалните, да се чувства значим, затова организираме специални тематични вечери, създаваме мрежа, в която те си взаимодействат и обменят услугите си.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 00:14 | 14.09.22 г.
fallback