fallback

Кр. Стоянова: Основен приоритет за ЧЕЗ остава качественото обслужване на клиентите

250 хиляди лоялни клиенти взеха участие в кампанията „Лоялността ви се отплаща“

15:53 | 13.09.13 г. 3
Автор - снимка
Създател

Кремена Стоянова, изпълнителен директор на ЧЕЗ Електро България. Снимка: Личен архив

След като през пролетта започна кампанията „Лоялността ви се отплаща“, а преди броени дни беше последното теглене на спечелилите своите безплатни сметки, разговаряяме с Кремена Стоянова, изпълнителен директор на ЧЕЗ Електро България за подробности около най-новите инициативи в подкрепа на потребителите.

Г-жо Стоянова, бихте ли разказали повече за кампанията за лоялност, която организирахте тази година?

Инициативата започна през пролетта и има за цел да подкрепи и поощри стотици хиляди наши клиенти, които са доволни от услугите на ЧЕЗ и плащат своите сметки в срок. В рамките на кампанията се проведе томбола, раздадохме близо 27 хиляди лева под формата на безплатни сметки, а последното теглене беше на 11 септември.

В томболата автоматично участваха всички битови клиенти на ЧЕЗ, които са заплащали в срок сметките си за електроенергия през последните 12 месеца. Всяка седмица на лотариен принцип комисия тегли 25 клиентски номера, които печелят безплатна сметка – стойността на последната сума, заплатена за електроенергия от съответния клиент. При последната томбола спечелиха 600 души.

Защо продължавате инициативата предвид факта, че медиите информираха за намалелия дял на ЧЕЗ от общата сметка за електроенергия?

Да, за съжаление все повече се свиват средствата, с които можем да работим за изграждане и поддръжка на съоръжения, обслужване на клиенти и развитие на услуги. Помните, предполагам, че в началото на годината нашият дял в общата сметка беше 9%, след последните решения на регулатора той достигна до 2,49%. Което значи, че от 100 лева сметка, в ЧЕЗ остават 2,49 лева, с които трябва да извършваме дейността си.

Въпреки икономическите и регулаторни ограничения наш основен приоритет остава качественото обслужване на нашите клиенти. Именно затова продължаваме да инвестираме в тази насока. Кампанията „Лоялността ви се отплаща“ е нашето своеобразно „Благодаря“ към всички тези, които спазват и ценят принципните и лоялни взаимоотношения между клиентите и бизнеса.

А не смятате ли, че една кампания не е достатъчна, за да обхване всички клиенти, които са лоялни към ЧЕЗ?

Точно така. „Лоялността ви се отплаща“ е само поредната стъпка от нашата клиентска програма. И разбира се, няма да е финалната.

През изминалата година, в рамките на кампания за актуализация на данни, подарихме 90 безплатни сметки за електроенергия на обща стойност над 3 000 лева, раздадохме 9 ваучера за черна и бяла техника, на обща стойност 3 600 лв. и една голяма награда - ваучер за 1 000 лева. В момента подготвяме нова кампания за своите лоялни клиенти.

Разкажете повече за най-новите инициативи в подкрепа на потребителите?

Разработихме онлайн система, която позволява архивиране на електронните фактури на нашите клиенти, така че те отвсякъде да имат достъп до своите сметки, сигурно и навреме.

В момента тече информационната кампания за новите цени и тарифи, които влязоха в сила от 1 август. Тарифите бяха променени, цените намаляха средно с 5% и бихме искали тази информация да достигне до всички наши клиенти.

През септември всички битови клиенти на ЧЕЗ ще получат допълнителен материал, на гърба на фактурите си, в който е направено сравнение между старите и новите цени, така че всеки да е наясно за какво плаща.

Още веднъж бих искала да благодаря на тези над 250 хиляди наши клиенти, които са лоялни и да ги уверя, че лоялността ви се отплаща!

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 16:45 | 13.09.22 г.
fallback