fallback

Ю. Димитров: Бързината при електронните фактури улеснява отношенията с клиентите

Разплащанията по електронен път увеличават събираемостта на вземанията, смята изпълнителният директор на Г4С

11:20 | 13.12.10 г.
Автор - снимка
Създател

Юли Димитров, Снимка: Г4С

Юли Димитров, изпълнителен директор на Г4С Секюрити Сървисиз България ЕАД

Компанията оперира в повече от 110 държави, като е вторият по големина частен работодател в света. Г4С е водеща компания в областта на решенията за сигурност в глобален мащаб.

Тя е специализирана в разработването и предоставянето на бизнес процеси и услуги на организации, за които управлението на рисковете за сигурността и безопасността са от ключово значение.

Фирмата е един от клиентите на услугата Efaktura.bg.

- Какви предизвикателства, свързани с навлизането на ИТ технологиите в бизнеса, виждате в близко бъдеще – за пазара, потребителите и вашата компания? Какво е мнението ви за електронното фактуриране?

Едни от най-големите предизвикателства са свързани най-вече с възхода на „интернет поколението“, комбинирано с високата степен на усвояване на персоналните технологии от една страна и навлизането на cloud – базираните решения от друга. В този контекст сигурността на информацията се превръща в основен проблем и приоритет за всяка организация.

По отношение на електронното фактуриране, то безспорно може да бъде разглеждано като изключително полезен инструмент за подобряване събираемостта на вземанията и оптимизиране на работните процеси, свързани с издаването и обработката на фактури.

- С какво ви помага Efaktura за подобряване на търговската дейност?

Значителна част от бизнес процесите в компанията се извършват и управляват по електронен път. Възможност за оптимизация съществува по отношение автоматизирането и дигитализирането на уникални за компанията работни процеси, произтичащи от спецификата на предоставяните от нея услуги.

- Кои са най-важните причини да използвате този тип услуги?

Бързото получаване на фактурите е предпоставка за своевременното им погасяване, което улеснява много търговските ни отношенията с клиентите.

Фирмата ни премина към използването на Efaktura главно поради бързината и сигурността на доставката, възможността да се изпращат, получават, преглеждат, оспорват и потвърждават документите незабавно. Системата позволява към фактурите да се изпращат и други документи като прикачени файлове, което е задължително поради естеството на дейността ни.

Преминаването към издаване на електронни фактури също така е важна част от стремежа на фирмата ни за водене на екополитика и максимално спестяване на използването на хартия в ежедневната ни дейност.

- Имате ли реални измерения за величината на спестените ресурси, благодарение на използването на електронни фактури?

Със сигурност може да се каже, че разходите за доставка на фактури до нашите клиенти и партньори намаляха драстично. Но най-голяма „стойност“ за нас има подобрената събираемост на вземанията.

- Смятате ли, че възможността за електронно плащане на издадените фактури е удобна за клиентите ви и за вас при проследяване на плащанията?

Все повече от клиентите ни преминават към този начин на получаване на фактурите, осъзнавайки предимствата, които предоставя той – възможност за мигновена реакция и от двете страни.

- Какво ви накара да предпочетете „БОРИКА – БАНКСЕРВИЗ“ като доставчик на услуга за електронно фактуриране?

Избрахме за наши партньори “БОРИКА- БАНКСЕРВИЗ” след направено проучване сред нашите контрагенти и в следствие на добрите отзиви за сигурността и коректността на фирмата.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 02:21 | 14.09.22 г.
fallback