Южнокорейският производител на автомобили Hyundai постави световен рекорд по максимален пробег с едно зареждане сред серийни електромобили. Компактният кросоувър успя да измине над 1000 км.
Постижението беше записано по време тридневни изпитания на германската писта „Лаузицринг”. Общото време на тестовете беше 35 часа, като в тях участваха 3 кросоувъра. Те изминаха съответно 1018, 1024 и 1026 км без допълнително зареждане на акумулаторите.
Всички машини са били оборудвани със стандартен комплект батерии с капацитет 64 кВт/ч и стандартни гуми Nexen с ниско съпротивление. Климатиците и информационно-развлекателните системи са били изключени заради максимална икономия на енергията.
Участниците в изпитанията са били разделени на две групи, като те са се движили със средна скорост от 30 км/ч. На третия ден от тестовете всеки кросоувър е изминал над 20 км при 3% остатък от заряда на батериите. Когато системата е отчела нулев заряд в акумулатора, автомобилите са изминали по още няколкостотин метра, преди да спрат.
Още подобни новини четете в Automedia.bg!


Къде и как да изхвърлим разделно отпадъците си във Варна?
Между 50 и 500 лева: Колко харчим за коледна украса?
Общинските съветници, съдени с Коцев, искат преразглеждане на мерките им за неотклонение
До края на тази година трябва да бъде възложено техническо обследване на Аспаруховия мост
ДПС-НН се срещна с Радев: Този парламент е приключил своя политически живот
БАН през 2025 г.: Овладей енергията на звездите и предскажи гнева на земята
Младите се лъжат, че контролират информацията. Залагат и губят всичко
Blackrock смята, че 2026г ще е година на диференциация
Миран от Фед каза, че инфлацията е близо до целта
ЕС затяга санкциите срещу Беларус след хода на САЩ да привлече Минск
Полицаи получиха "умни" очила за борба с нарушители
ID. Polo - избор от 4 двигателя и цена под 25 000 евро
Audi възражда легенда от 90-те години
Топ 10 на най-бавните коли от 0 до 100 км/ч
Maserati се отказа от 4-цилиндровия си мотор
"Алфа Рисърч": ГЕРБ остават първа политическа с 21%, ИТН няма да влязат в НС
Наднорменото тегло е болест: Има възможности за лечение
В Одрин се оплакват от фалшиви 50 лв., използвани от български туристи
Терзиев: СОС да възложи на Световната банка анализ на "Топлофикация - София"
38-годишен затворник почина в линейката, разследват причините
преди 5 години а според теб как е редно да бъде направен един тест? Възможно ли е да бъдат покрити всички възможни ситуации?това е бенчмарк тест... вадиш си грешни изводи от резултата. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години и требе да е равно кат тепсия, да нема ветър да нема урви .... с тия фашливи статии не моат ни убедат да сменим дизела с петица на 100 просто нема как да стане .... :)) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години Правил съм го от чисто любопитство из едни чукари с доста завои понеже на детето и жената им става лошо и реших да пробвам - разход 4.2 при заводски 5.2, толкова за карането при идеални условия. Та тази количка дето минава 1000 км едва ли ще изкара повече от 500 в реални условия... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години да ви имам целите на вас двамата... хахахаха. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години Точно така: аз го докарвам на 5,7 л. (при 80-90 км/ч) при заводски 5,8 л. Ама много важно, като подкарам и при мен се покачва разхода. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години То и моята кола гори 4/100 ако си го поставя за цел (80км/ч на последна предавка без използване на спирачка) ама иначе си гори към 7... отговор Сигнализирай за неуместен коментар