Алиансът Renault-Nissan-Mitsubishi ще ускори сближаването между трите компании в ключови области като част от по-широк план за постигане на разходни икономии и увеличаване на печалбите, съобщи Ройтерс.
Алиансът заяви, че иска да разшири съвместната си работа в областта на продажбите, инженеринга, производството и веригите за доставки, като определи различни нови лидери на проекти за някои от ключовите бизнес области.
„Задълбочаваме сътрудничеството си, за да подкрепим нашите компании“, каза главният секретар на Renault Карлс Госн в изявление, който също е председател и главен изпълнителен директор на алианса.
"Алиансът ще засили производителността и растежа на своите компании, като същевременно запази автономията и отличителните стратегии на Renault, Nissan и Mitsubishi Motors", добави Госн.
Миналия септември съвместният съюз на трите компании представи средносрочен план до 2022 г. не само за съвместна работа в сферата на продажбите и разпределението на пазарите, но и за разработка на нови платформи, двигатели и хибридни силови агрегати.
Компаниите от Алианса прогнозират увеличение на продажбите до 14 милиона броя в сравнение с 10,6 милиона единици през 2017 година.