Илон Мъск от Tesla Inc. вкарва пари там, където неговата уста предизвика огромни щети. Главният изпълнителен директор е купил акции на Tesla за около 9,85 млн. долара в понеделник, което представлява най-голямата му покупка от март 2017 г. насам, става ясно от подадени до регулатора документи. 46-годишният Мъск е най-големият акционер на Tesla и сега неговият дял се приближава до 20%, показват данните, събрани от Bloomberg.
Сделката се случва броени дни, след като Мъск обърка късите продавачи на Tesla чрез серия от туитове след нескопосаните си коментари по време на конферентния разговор с анализаторите при представянето на тримесечния отчет през цминалата седмица. Той обеща да „изгори" онези, които залагат срещу производителя на електрически автомобили, който не е излязъл на годишна печалба никога в своята 15-годишна история и похарчи повече от 1 милиард долара в брой в продължение на три от последните четири тримесечия.
Акциите на Tesla се възстановиха след загубата, понесена, след като Мъск се оплака от "сухи" и "скучни" въпроси на анализаторите относно финансовите резултати на компанията през миналата седмица. Акциите повишиха цената си с 3% в понеделник, увеличавайки пазарната капитализация на Tesla до около 51,4 млрд. долара. По този начин компанията отново надмина по пазарна оценка General Motors Co. - с около 190 млн. долара.
преди 6 години Ъпдейт: резервациите за Никола 1 са вече 8,000. Добре е като за второ място след Тесла :) Но като ги гледам и те как хвърлят в пространството разни измислени числа, явно са същите палячовци като Тесла :)https://***.freightwaves.com/news/equipment/nikola-motor-to-refund-reservation-money отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Благодаря за инфото, че ме мързеше да ги смятам.2000 по 180,000. Това какво прави 360,000,000 долара приходи, ако въобще успеят да ги сглобят, защото вече, доколкото разбирам, отиват в съда заради дизайна, на уж уникалния си камион. Смях, бате, смях :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Наистина е странно от къде излизат тези цифри. Капацитета на Gigafactory 1 e плануван 150GWh на година! Този капацитет им е нужен за да продават 1.5 млн коли годишно по 100kWh на кола! Цената е около 1.6 от Тесла 2 от Панасоник и около 2 помощ от щата невада! Или околи $6млрд. VW не инвестират и купуват батерии за тая цена, защото ако инвестираха 48млрд евро, щяха да имат капацитет от около 8*150=1200GWh, което ще им стига за 12 млн. коли минимум на година, а техните планове са за 3млн на година през 2025! ;) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години хахахахах, опоркаджията пак беше нахранен :):) чукча, ще си останеш цял живот :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Само до 31,03,2018 Тесла има над 2000 поръчани броя SEMI, като цифрите не включват най - голямата поръчка за Walmart (Защо ли?) може би ако научиш някой западен език ще четеш и докладите на компаниите на само филтрираната информация на *** отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години За ей това камионче, Nikola One, има вече поръчки за 1000 бройки. За камиончето на Тесла има 40 поръчки. Та колко по-напред казваш са Тесла, 2-3 години или 2-3 минути. Преди такива писания вземи прочети малко как се развиват нещата, а те се развиват доста бързо и Мъск явно вече не успява да догони конкуренцията. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Само да вметна GM обяви банкрут през 2009.Повечето заводи които се строят са за батерии за камиони. Оказа се, че кратките европейски курсове са изключително подходящи за камиони с електро задвижване. Отварям една скоба - след въвеждането на електрически камиони без шофьори управлявани от системи за ИИ можем да очакваме в бранша да бъдат освободени 10 милона души през следващите 10 години само в Европа. Всички малки фирми ще бъдат изхвърлени от високите инвестиции за старт и ниските експлатациони разходи на големите. Затварям скобата.Интереса е твърде голям очакваните печалби огромни така, че не предвещавайте още крах на Тесла защото те все още са 2 - 3 години пред конкуренцията и единственото което им липсва е добър оперативен мениджър. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години 1. VW - инвестират 50 млрд евра в завод за батерии - 150 ГВч на година капацитет (инвестицията е в Швеция през дъщерната Скания), според пресата, това е точно 10 пъти повече от гига-фабриката в невада2. Даймлер инвестира 500 млн. във втора фабрика за батерии3. BASF инвестира 400 млн. във фабрика за кaтоди за батерии (за ел. коли) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Ами пиши му на Мъск, вероятно горкият глупaк изобщо не се е сетил да помисли за тези проблеми. Впрочем, при всичките ти задълбочени познания в тази област се чудя защо сега не обсъждаме твоята фабрика за електромобили. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години или да сумаризирам ... и ти си разбрал че Жеков е поредния празнослов хейтър :):):) ... или с една дума, комплексар :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар