Munich Re
33 договора с премия от 1 млн. марки. Така започва бизнеса си компанията през 1880 година. През тази година печалбата ѝ ще бъде над 2,5 милиарда евро.
През последните 40 години балансовата сума се е увеличила 50 пъти. Концертът владее изкуството на калкулацията на големите рискове, а бариерите за навлизане на пазара в основния бизнес за презастраховането са високи. Разбира се, има и по-голяма конкуренция - това е най-големият риск. Както и дъщерната компания Ergo - не е ясно дали тя ще успее да осъществи дигитализация на бизнеса си, или ще трябва да бъде силно свита и вероятно да има отписвания. Но дори и за това в баланса има заделени парични средства. По всяка вероятност концернът, който преживя войни и борсови сривове, ще продължава да развива успешно бизнеса си.
Visa
От всяко евро, което операторът на платежни услуги привлича в своята мрежа чрез трансакциите, чистата печалба е 50 цента. Много малко компании имат такава ефективност. Марката етаблира доверието между продавачи и купувачи - най-важната валута, за която клиентите са склонни да си плащат. Безконтактните разплащания напредват. А дори и при дигиталните портфейли на мобилните телефони клиентите все пак трябва да предоставят данни за своите карти.
И така за година потребителите плащат 23 трилиона долара чрез кредитни карти - от общо 59 трилиона долара, които харчат като цяло. Така че има потенциал за още ръст. Сега Visa взема под радара и разплащанията между компаниите. Там пазарът е двойно по-голям от плащанията между потребителите.
LVMH
Марките на френския луксозен концерн са символ за ексклузивност. Към тях спадат производителят на часовници Hublot, производителят на парфюми Aqua di Parma и преди всичко модната икона Louis Vuitton. И така французите се възползват от растящото търсене на луксозни стоки. Според анализ на консултантската компания Bain and company до средата на десетилетието секторът ще расте с между 3 до 5% на година. Съществен двигател за ръста ще бъде китайската средна класа.
LVMH е добре позиционирана там и всъщност именно в Азия расте най-бързо. Растящите приходи се превръщат в увеличаващи се печалби и приток на пари в брой. Така концернът успява постоянно до увеличава дивидента и е напът да придобие американската верига за бижута Tiffany, която може да стане следващата перла в портфолиото от луксозни марки.
Procter and Gambe
Нито един друг конкурент в тази сфера не е проверявал толкова стриктно портфолиото си от марки. Като цяло приходите на компанията в момента са почти с една пета под нивото от 2012 година. За сметка на това обаче нетният марж на печалбата се подобрява значително.
Учудващо бързо компанията за потребителски стоки успява да се напасне към новите изисквания на потребителите и да държи конкуренцията на дистанция, като например предлага приложения за красота и умни четки за зъби. За това допринася гигантският маркетингов бюджет, който възлиза на над 10 милиарда долара на година. Компанията успява да привлече и свободен паричен поток в същия размер. Това гарантира продължителност на дивидентната политика и позволява гъвкавост по отношение на програмите за обратно изкупуване на акции.
преди 4 години Бойче,анализът ти е стандартен, което ще рече не особено применим в бъдеще.Ето ти някои неизвестни в повече:https://***.infacto.bg/kazust-kasem-solejmani-kato-bomba-ss-zaksnitel/Към края има: ...ще изгърмят банки... и пр. отговор Сигнализирай за неуместен коментар