Louis Vuitton - най-големият моден бранд в света, от есента ще пусне на пазара и продукти за красота. За творчески директор на екипа, който ще отговаря за тези продукти, е назначена британката Пат Макграт, която е професионален гримьор, предаде Ройтерс.
Този ход на марката, собственост на конгломерата LVMH, бива предприет в момент, когато модната индустрия е изправена пред най-слабите си продажби от години. Тя изпитва затруднения да привлече отново по-младите си потенциални клиенти на фона на инфлационния натиск, посочва Ройтерс.
Редица модни къщи от високия клас, включително Hermes, Valentino и Celine, която също е собственост на LVMH, се насочиха през последните години към козметичните продукти, за да компенсират спада на продажбите си в другите пазарни сегменти.
Даден козметичен продукт, дори и да е червило за 50 долара, е по-достъпен в сравнение с чанта на луксозна марка, която може да струва над 1000 долара, отбелязва Ройтерс.
Пат Макграт, чиято компания за козметични продукти Pat McGrath Labs предлага коректори за лице в над 30 цветови нюанса, е добре известна и влиятелна в модната индустрия.
Модният бранд Louis Vuitton, който вече продава парфюми, ще пусне на пазара и 55 модела червила, 10 серии балсами за устни и 8 модела сенки за очи. Те ще се предлагат в над 100 фирмени магазина по целия свят.
Козметичните продукти ще се произвеждат във Франция, като марката ще предлага на пазара и артикули от кожа за продуктите.
Компанията Vuitton е произвеждала артикули от кожа през 19 век, а през 20-те години на 20 век е продавала пудра, четки за грим и огледала, припомня Ройтерс.
/БТА/