IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Hermes може да задмине Louis Vuitton като най-голям луксозен бранд

Според анализаторите на Citigroup продажбите на Hermes ще достигнат 20 млрд. евро до 2027 г. най-късно

16:04 | 15.04.24 г.
Автор - снимка
Редактор
Снимка: Bloomberg
Снимка: Bloomberg

Hermes има потенциала през следващите години да задмине водещата марка на LVMH – Louis Vuitton, като най-голям бранд в луксозната индустрия по приходи, смятат анализаторите на Citigroup.

Продажбите на производителя на чантите Birkin ще ударят „символичните“ 20 млрд. евро до 2027 г. или дори по-рано, пише Томас Шове в бележка от 12 април – постижение, което Louis Vuitton отбеляза през 2022 г. Hermes генерира приходи на групата от 13,4 млрд. евро през 2023 г., припомня Bloomberg.

„Hermes се радва на един от най-предвидимите профили на растеж, марж и парични потоци в луксозната индустрия“, казва Шове. Анализаторът подчертава ценовата стратегия на френската компания, която варира от достъпна до суперлуксозна, контрола ѝ върху дистрибуцията и възможностите за растеж в категории извън кожените продукти като конфекция, часовници, бижута и сервизи за маса.

Макар че има опасения за забавяне на търсенето за луксозните продукти след постпандемичния бум, акциите на Hermes се представят по-добре от тези на конкурентите с ръст от 20% от началото на годината. Показател, следящ индустрията, е нагоре с 6,8% за същия период, а цената на акциите на LVMH е нараснал с 8,2%.

Акциите на Hermes поскъпват с 1,8% в понеделник, доближавайки се все повече до ценовата цел на Шове от 2350 евро. Той има неутрална позиция към Hermes, откакто започва да го отразява през 2020 г.

Hermes е смятана за по-изолирана от спада в индустрията заради експозицията си към много богати клиенти и уникалния си бизнес модел, който се движи от рядкостта. Компанията трябва да представи актуализация на продажбите си за първото тримесечие на 25 април.

Конгломератът lVMH е най-голямата луксозна група в света със своите 75 марки, чиито продукти варират от чанти до шампанско. Анализаторите на HSBC оценяват, че само Louis Vuitton генерира около 50% от рентабилността на LVMH и около 26% от продажбите.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:04 | 15.04.24 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини
Още от Мода виж още

Коментари

Финанси виж още