На въпроса как си представя бъдещето на социалните мрежи след десет години Попович посочи, че вижда повече изкуствен интелект в тях и прогнозира, че със сигурност ще видим и нови социални мрежи.
„Потребителските изживявания се променят по начина, по който се променят и технологиите. Всяка една платформа и всяка една социална мрежа, както и самите ние хората, са естествен процес на еволюиране“, отбеляза той и добави, че „със сигурност рекламното заливане на потребителите в социалните мрежи е ефективно“. По думите му хората са залети с реклами, но на база техните търсения и интереси, защото рекламата е ориентирана според личното потребителско изживяване в Интернет.
„Със сигурност има момент, в който рекламите натоварват потребителя. Понякога прекалено показаната реклама не води до по-голяма ефективност. Затова съществуват различни канали, мрежи и различен интервал, в който можеш да намираш твоите потребители“, разкрие експертът.
Попович изтъкна, че преди време въпрос пред бизнеса е бил дали да фигурира в социалните мрежи. Сега, след като вече присъствието му в тях е факт, въпросът е защо да присъства само в една социална мрежа, след като потребителите имат различни навици.
Какви са тенденциите, които споделят и прилагат рекламните играчи? По какъв начин помага на маркетинга изкуственият интелект, за да стане експедитивен и ефективен?
Целия коментар може да гледате във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Всички гости на предаването ''Бизнес старт'' може да намерите тук.